24 Mayıs 2010 Pazartesi

Uzun süredir sakladığım almak için beklediğim tek bir tanecik arena-tr davetiyemi artık vermeye karar verdim.Aslında biraz daha bekleyip bi kaç davetiye daha kazanıp hepsini birden vermeyi düşünüyordum ama vazgeçtim.Davetiyeyi kazanacak şanslı kişi bu yazıya bir yorum bırakacak ve ben 1 hafta sonunda şanslı bir kişiyi tamamen rastgele seçeceğim.Çekiliş şartı şurtu yoktur.İsteyen herkes google hesabına girer bi yorumla mail adresini yazar o kadar.Ama şunu garanti edebilirim ki tamamen rastgele bir seçim yapacağım.Herkese iyi şanslar.DAVETİYE MALESEF BİTTİ.(23.06.2010)OLUNCA TEKRAR DAĞITIRIM TAKİPTE KALIN.

24 yorum:

  1. ____________________________________________
    bu davetiyeye çok ihtiyacım var umarım bana yollarsın teşekkürler.. ozmint@hotmail.com
    ____________________________________________

    YanıtlaSil
  2. Yahu çok ihtiyacım var şeklinde yazı atıyo adamlar olaya bak :D Su, ekmek ve arena-tr davetiyesi ile yaşıyor galiba arkadaş.

    Açıkçası bu torrent sitelerine uyanıp üye olana kadar davetiye sistemine geçmişler. Atarsan sevinirim atmazsan da canın sağolsun :) Eyvallah..

    aytekkurt24@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. webstar@comgibi.com adresine davetiye atmem mümkünse çok sevinirim şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Mehmet Bey göndermiş olduğunuz davetiyeyi aldım. Çok teşekkürler.

    Hürmetler , saygılar...

    YanıtlaSil
  5. banada davetiye gönderir misin m_1660@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. banada gönderir misin
    m_1660hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. hocam kaldıysa banada yollarsan sevinirm 10mayiss@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Elinizde arenatr davetiye varsa gönderirseniz sevinirim.

    vasklccc@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. İyi günler. Varsa davetiye bana da atabilir misiniz acaba?

    tayfunsonkaya08@windowslive.com

    YanıtlaSil
  10. varsa davetiye verebilirmisin şimdiden teşekkürler halil.catak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. biricikyunus@gmail.com yollarsan şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. varsa davetiye veya kaldıysa bana da davetiye gönderebilirmsnz? Teşekkürler
    ercugurel@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. urgans@hotmail.com a bir davetiye alırsam makbule geçecek.

    YanıtlaSil
  14. LoReN_SoTh@windowslive.com lütfen

    YanıtlaSil
  15. Mehmet bey eliniz fazla davetiye varsa bitanesini yollarsanız sevinirim yoksanada canınız sağolsun :) L3XUS@windowslive.com

    YanıtlaSil
  16. varsa davetiye yollarsan çok teşekkur ederim yoksa sağolsun canın

    turgutkaraagac@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. mehmet davetiyen varsa fazladan sevindirirmisin şu garibanı :)
    u_t_k_u35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. bu davetiyeye ihtiyacım var eline geçerse rica etsem ensar160@hotmail.com bu adrese gönderirmisin

    YanıtlaSil
  19. şimdiden çok tşk
    bayadır arıyorum
    gönderirsen cok sevincem

    furkan_nihat2001@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. bahakigilcim@hotmail.com adresine arena-tr davetiyesi yollayabilirmisin... şimdiden çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  21. hocam rica etsem ve tabi mümkünse bana da bi arena-tr yollayabiir misin. saatlerdir nette uğraşıyorum tek ciddi ilgilenen sizsiniz galiba. varsa mustafayazar@windowslive.com Adresine bi davetiye yollayabilir misiniz. ilginize şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. omer-373@hotmail.com adresine bir tane davetiye alabilirmiyim mümkünse ... :)

    YanıtlaSil
  23. şimdi yazıdada belirttiğim üzere davetiyem şu an için yok olunca yeni bir yazı yazarım zaten.hala davetiye istekleri geliyor yayınlamamam lazım aslında herkes bir umut diye yazıyor bi daha da bakmıyor ne var ne yok diye.

    YanıtlaSil