24 Haziran 2010 Perşembe

Torrenturkey Davetiyesi İsteyenler!!!

Torrenturkey ara sıra girdiğim bazen güzel ve değişik sunumları olan görsel açıdan pek sevmediğim bi torrent sitesi.Torrent sitesi davetiyeleri furyasına bu siteyide kattım bakalım.Arena-tr veya turktorrent kadar olmasa da gene de kendi çapında fena değil.Her zamanki gibi davetiye için yorum bırakmanız gerekecek.Davetiye sayısı birden fazla bu sefer.Ama net söylemiyorum.Çekilişli kuralı kampanyamız 5 temmuz da sona erecek :) Herkese bol şans.

12 yorum:

  1. Ben şansımı deneyeyim
    teriminator [at] gmail.com

    YanıtlaSil
  2. lütfen banada davetiye göndebilmisiniz şimdiden teşekkürler pomeetze@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. bende istiyorum arena-tr de olursa karşılıksız kalmaz hiçbir yardım

    turgutkaraagac@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. bende rica edebilir miyim bir tane. teşekkürler şimdiden. adonis_ares1980@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. bende rica ediyorum teşekkürler. adonis_ares1980@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. bana da gönderirmisin sorun olmazsa
    o.u.yagci@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. az aramadım az kıvranmadım ama noldu sonunda geldi davetiyem çok teşekkurler çok saol

    YanıtlaSil
  8. davetiye için teşekkürler ama maalesef site davetiye ile üye alımını durdurmuş :(
    yinede sağol.

    YanıtlaSil
  9. davetiye için teşekkürler mehmet :)

    YanıtlaSil
  10. davetiye direk mail adreslerine gelenler de sıkıntı yok anladığım kadarıyla gelmeyenlerin mail adresini malesef site kabul etmedi.link şeklinde yolladım ama onu da kabul etmedi anlaşılan.siteyle görüşüp davetiyelerinizi yollamaya çalışacağım saygılar.

    YanıtlaSil
  11. bir numarasın arkadaşım vallahi. üyeliğim gerçekleşti:) çok teşekkür ederim sana.

    YanıtlaSil
  12. rica ederim oldukça dağıtıyorum.

    YanıtlaSil