9 Temmuz 2010 Cuma

Demonoid Aktivasyon Kodu, Demonoid Davetiyesi Artık Her Neyse Ondan Veriyorum!!!

Geçenlerde nette gezerken baya değerli olduğunu keşfettiğim demonoid davetiyesi veya aktivasyon koduna sahip olup olmadığıma bakmıştım.Ama o sırada herhangi bir şeye sahip olmadığımı gördüm.Bugün ise işler değişti.Nette para ile satılan kod veya davetiyeyi ben teknik bir aksaklık meydana gelmezse yine mehmetaladag.blogspot.com ayrıcalığıyla bir şanslı arkadaşıma vereceğim.Yanlız davetiye isteyecek arkadaşlardan ricam kullanacaksanız isteyin.Arena-tr davetiyesi verdiğim arkadaş siteden ban yemiş mesela.Kampanya katılımı için yorum bırakmanız yeterli.Neyse kampanyanın bitiş süresi 20.07.2010.Ama her an da bitirebilirim haberiniz olsun.Bu yüzden takipte kalın...
BİR SÜRELİĞİNE DAVETİYE DAĞITMAYACAĞIM O YÜZDEN DAVETİYE İSTEĞİ YAPMAYIN ARKADAŞLAR.

39 yorum:

  1. günlerdir arıyordum ya böyle bi iylik yaparsan çok sevinirim daveti gönderebileceğin mail adresim= alp-atanur@hotmail.com şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. tek isteyen sensin alan da sen oldun.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. ustadim, simdi googleda ararken gordum lakin gec mi kaldim bilemiyorum ama eger davetiye ben de alabilirsem cok mutesekkir olurum... mail: hamlet_vs_hamlet@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. davetiyen gönderildi.yazıda hortladı bu arada :)

    YanıtlaSil
  5. degerli dostum, davetiyeniz icin cok tesekkur ederim, benim de size bir yardimim dokunabilirse mutlu olurum... cok makbule gecti inanin... saygilarla hoscakaliniz...

    YanıtlaSil
  6. Mehmet kardeşim. Eğer elinde fazla davetiye varsa rica etsem bana da bir davetiye gönderirmisin.
    mail adresim: doganaydin1903@hotmail.com

    şimdiden çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  7. doğan sana da müsait olunca işallah bi davetiye yollayacam aklımda.

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim. Haberlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  9. elinizde varsa banada gönderebilir misiniz?
    ozanozugur@hotmail.com teeeşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. Mehmet kardeş teşekkür ederim davetiye için. Fakat siteye üye olurken üye kodunun geçersiz olduğunu söylüyor. Zahmet olmazsa bir daha bakabilirmisin?
    Bu arada herkesin bayramını en içten dileklerimle kutlarım..

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim davetiye kodu için iyi akşamlar... :)

    YanıtlaSil
  12. Mehmet kardeş ben mi hata yapıyorum bilmiyorum ama yine davetiye kodu geçersiz uyarısı verdi...

    YanıtlaSil
  13. Alma şansım varsa bir tanede bana gönderebilirmisiniz =) mail adresim:
    sinannalbantoglu@msn.com

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkürler davetiye için iyi günler diliyorumv =)

    YanıtlaSil
  15. Sana zahmet olmazsa bir tane de bana davetiye kodu atabilir misin?

    b_bcelik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Bende bir davetiye kodu alabilirmiyim?
    E-posta: bereketbey@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Elinde varsa bir tanede ben alabilirmiyim mehmet kardeşim sercan__ayhan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. İnsanın zor anında böyle bir insan çıkması nasıl hissettiriyor anlatılmaz yaşanır..

    Günlerdir Arctic Monkeys Flac Diskografi arıyordum demonoid sitesinde buldum lakin üye olamadım..

    Hocam eğer elinde kod kaldıysa çok makbule geçer.

    korhan-88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Sanırım ben hesabı etkinleştirmeden yazı yazmışım önceki yazım iletildimi bilemediğimden şimdi tekrar yazıyorum elinde kod kaldı ise sana zahmet bir tanede bana gönderirsen çok makbule geçer şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  20. gönderildi. indireceğin sunum ne bu arada ya merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  21. Kod elime ulaştı teşekkürlerimi sunuyorum :)
    indiriceğimde arctic monkeys in flac diskografisi :)

    YanıtlaSil
  22. elinizde kaldıysa bir davetiyede ben alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  23. mehmet kardeşim elinde hala fazladan davetiye kodu varsa banada yollayabilir misin ? ( vflmehmetdemir@hotmail.com ) şimdiden teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  24. adaş herşeyden önce teşekkür ederim ... senden önce başka bi arkadaş yolladı(başka bi siteden) ... verdigin kodla herhangi bişi yapmadım ... tekrar teşekkür ediyorum kolay gelsin ...

    YanıtlaSil
  25. aman allahım :S davetite kalmadı demeyin bana :S delidumruljumanji@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. davetiyemiz var müsait bir zamanda yollarım.

    YanıtlaSil
  27. hocam bende alabilirmiyim
    cok tesekkür derim simdiden

    ydevlez@hotmail.de

    YanıtlaSil
  28. cok saol valla cok tesekkur ederimm :)

    YanıtlaSil
  29. merhaba bende bir tane davetiye alabilirmiyim rica etsem :)) mgxpoweraa@hotmail.com teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  30. selam bende rica etsem davetiye kodu alabilirmiyim demonoid için
    ufuk.oztrk@hotmail.com şimdiden çok teşekkür ederim kolay gelsin

    YanıtlaSil
  31. selam bende rica etsem bir davetiye kodu alabilir miyim demonoid için şimdiden teşekkürler kolay gelsin ufuk.oztrk@hotmail.com

    YanıtlaSil