21 Mayıs 2010 Cuma

Genpa Teknik Servis ve Nokia

2009 yılı içinde almış olduğum genpa garantili nokia n78 marka telefonumda malesef sağ yön tuşunun basmama sorunu hasıl oldu.Bulunduğum şehirdeki nokia yetkili servisine telefonumu bıraktım.İki kere tamir görmesine rağmen telefonumun arızası giderilemedi.Servisteki arkadaşlarda(onlara teşekkürü borç bilirim) telefonumu genpa Etiler/İstanbul servisine yolladılar tamir olmak üzere.Keşke sorduklarında göndermeyin deseymişim.İstanbul'a gittikten sonra sürekli tamir aşamasını netten imeı ile kontrol ettim.Ürün arıza açıklamasında joystick çalışmıyor ekranda çizikler var gibi şeyler yazıyordu.Ama benim telefonumun camında yada başka bi yerinde çizik yoktu ki.Bunun üzerine araştırmaya başladım sanal alemi meğerse her telefonun arıza açıklamasında aynı şeyler yazıyormuş bu biiiiiiiir!Şunu da özellikle belirtmek isterim ki genpa müşteri hizmetlerine ulaşmak ayrı bi meziyet.Ulaştınız sizi kandırmalarına engel olmak yani numaralarını yememek ayrı bi meziyet bu da ikiiii!Uzun süren telefon konuşmalarında telefonumu değiştirin telkinleri hiç ama hiç işe yaramadı.Onlara değişim istemek benim hakkım 1 yıl içinde 2 kere ayını sorun(aslında 3 ama biz 3'üde geçtik)tekrar etti tamir edemiyorsunuz dememe rağmen hala değiştirmediler telefonumu.Bunu okuyanlara tavsiyem aynı sorun 3 kere tekrar ettiği anda hiç uğraşmayın tamirle filan değişim yada para iadesi isteyin.Ayrıca internet sitelerine bu konu hakkında bi mesaj bıraktım geri dönüşü tabi ki uzun sürdü.Telefondaki bayana telefonumu değiştirin dedim.O da bana bizim servisimize 3 kere gelmesi lazım dedi.Halbuki telefonumun ilk iki tamirini yapan firma yetkili nokia servisiydi.Burdan ne anlam çıkar sizi kandırıyorlar,yalan söylüyorlar,oyalıyorlar.Bi de telefonumu verdiğim teknik servisin tamirlerini saymadılar bu da o firmaya bi hakaret o ayrı.El hasıl bu arkadaşlar yani nokia ve genpa telefonumu değiştirmediler,beni kandırdılar para mı da geri vermediler.Bende elimdeki servis evraklarıyla direk tüketici hakem heyetine başvurdum tavsiyem sizde öyle yapın.Şu anda hakem heyeti kararını(iş yoğunluğundan dolayı karar uzun sürebiliyor) bekliyorum ve işallah olumlu sonuç alırım.Siz siz olun aynı sorundan bir yıl içinde 3 kere tamir görmüşse kibar bi şekilde filan değil haklı olarak kızgın bi şekilde genpa yada hangi servisse orayı arayın onlar sizi zaten üretici firmaya yönlendirecek ve ardından firmayı arayın talebinizi belirtin.Büyük ihtimalle kabul edilmeyecek.Ondan sonrası malum hakem heyetleri.Benim başım ağrıdı sizin ki ağrımasın.

04.10.2010 tarihinde yaklaşık 6 aylık bir süreçten sonra hakem heyeti kararı ile paramı zor da olsa alabildim.

2 yorum:

  1. Geçmiş Olsun...

    Telefonda böyle olsa gerek HDD de böyle sorun çıkardıklarını sanmyrm yarın götürcem garantiye suan verilerimi yedekliyorum

    YanıtlaSil
  2. valla dediğin gibi hdd olunca işler değişebilir ama baktın olmuyo iş zora gidiyo bana bi danış bilmediğin bi şey olursa yardımcı olmaya çalışırım.

    YanıtlaSil